Shop Mobile More Submit  Join Login
Happy Hop by de-Mote Happy Hop by de-Mote
Do ya get so happy that you wanna just jump up and down with someone?

If you dont then go away

Now on Zikes as :happiness:
Add a Comment:
 
:iconbatmanhascupcake:
BatmanHasCupcake Featured By Owner Oct 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
:iconhapinessplz: 
Reply
:iconsnugglepug:
SnugglePug Featured By Owner Oct 2, 2013
:happiness:
Reply
:iconanimaljam915:
animaljam915 Featured By Owner Feb 13, 2014
Do add media
Reply
:iconrusticscout:
RusticScout Featured By Owner Sep 4, 2013  Student General Artist
:Clapplz:
Reply
:iconrusticscout:
RusticScout Featured By Owner Sep 4, 2013  Student General Artist
:iconclapplz: :iconclapplz:
Reply
:iconrusticscout:
RusticScout Featured By Owner Sep 4, 2013  Student General Artist
:iconhappyhopplz:
Reply
:iconrusticscout:
RusticScout Featured By Owner Sep 4, 2013  Student General Artist
:iconhappinessplz:
Reply
:iconrusticscout:
RusticScout Featured By Owner Sep 4, 2013  Student General Artist
:happinessplz:
Reply
:iconrusticscout:
RusticScout Featured By Owner Sep 4, 2013  Student General Artist
:iconhappiness:
Reply
:iconanaisforrat:
AnaisForrat Featured By Owner Jul 25, 2013
:happiness:
Reply
:iconshin58:
Shin58 Featured By Owner Jul 20, 2013
icon:hyperjump:
Reply
:iconswissroller:
SwissRoller Featured By Owner Jun 18, 2013  Student General Artist
:iconclap:
:clap:

:iconhappiness:
Reply
:icontazunee:
Tazunee Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Writer
:clap:
Reply
:iconapril-springs:
April-Springs Featured By Owner Dec 28, 2012  Student Digital Artist
:iconhappinessplz:
Reply
:iconblacksheep6:
BlackSheep6 Featured By Owner Oct 2, 2012  Hobbyist General Artist
that's the most awesome emote ever!!!! :iconyayjumpplz: somebody tell me it has a plz account?!
Reply
:iconcheshirecloud:
CheshireCloud Featured By Owner Jul 5, 2012  Student
:happiness:
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Nov 28, 2011
:iconsingingbirdplz:
A quick note to let you know that this deviation has been featured in Volume 1 of The Emoticon Corner!

If you enjoy the article, please consider faving it so that others can discover the art and artists showcased.
Reply
:iconprincesspeach8:
PrincessPeach8 Featured By Owner Sep 25, 2011  Hobbyist Traditional Artist
:iconhappynessplz:
Reply
:iconkebron14:
Kebron14 Featured By Owner Oct 23, 2010
Cute, thanks
Reply
:iconunmerwe:
unmerwe Featured By Owner Dec 17, 2009  Hobbyist General Artist
:)!!
Reply
:icontsuki-soraruki:
Tsuki-SoraRuki Featured By Owner Nov 14, 2009  Hobbyist General Artist
I Love it Great one!
Reply
:iconmissbezz:
MissBezz Featured By Owner Sep 6, 2009  Hobbyist General Artist
Oh gosh, that's so cute! :love:
Reply
:iconmistress-0f-dragons:
Mistress-0f-Dragons Featured By Owner Sep 23, 2008  Student Writer
lol. so cute and funny.
Reply
:icond00pliss385:
D00pliss385 Featured By Owner Sep 6, 2008
I swear this just reminds me SO much of Spongebob.

"Happy Hopping Moron Day"
Reply
:iconflanchan:
FlanChan Featured By Owner Aug 22, 2008   Interface Designer
it doesn't work on Zikes...:P
Reply
:iconde-mote:
de-Mote Featured By Owner Aug 22, 2008  Hobbyist General Artist
D: Theres a code somewhere for it
Reply
:iconflanchan:
FlanChan Featured By Owner Aug 23, 2008   Interface Designer
D:
i'll find it eventually...
Reply
:iconsteveharrislover:
SteveHarrislover Featured By Owner May 30, 2008   Photographer
:happiness:
Reply
:iconteakeikii:
TeaKeikii Featured By Owner May 11, 2008
can i use this?
Reply
:iconhili-chan:
hili-chan Featured By Owner Feb 29, 2008
I'm guilty of this...
Reply
:iconfoocha-kyo:
foocha-kyo Featured By Owner Feb 26, 2008
I know how they feel^w^
Reply
:iconmeekadog12:
meekadog12 Featured By Owner Feb 24, 2008
You are featured here: [link] !! :w00t:
Reply
:iconmeekadog12:
meekadog12 Featured By Owner Feb 24, 2008
:aww: So cute! The synchronization is fabulous! :clap:
Reply
:iconluneves:
luneves Featured By Owner Jan 20, 2008  Hobbyist Photographer
Lovely!!
:boogie:
Reply
:iconlabradoodle2000:
labradoodle2000 Featured By Owner Dec 14, 2007
this needs a plz accout... but im to retared to do that

OMGOMGOMGOMGOMG
Reply
:iconoleem:
Oleem Featured By Owner Dec 8, 2007
That's cute! Great animation, really energetic.
Reply
:iconczathero:
Czathero Featured By Owner Dec 8, 2007  Hobbyist
i see that a lot. You find out something that's just awesome=>you scream=>your friend screams=>you both bounces up and down like you're on a marshmellow.
Reply
:icongreen-legend:
Green-Legend Featured By Owner Dec 5, 2007
Heh, :)

Im sure everyone one of us has a moment or two like this with a friend at one point or another in our lives.
Reply
:iconargentum-moon:
argentum-moon Featured By Owner Nov 29, 2007
Haha, awesome! I do feel like that, sometimes :XD:
Reply
:iconmasucree:
MaSucree Featured By Owner Nov 27, 2007  Hobbyist Artisan Crafter
omg *jumps up and down* it looks so awesome
Reply
:iconlol12555:
lol12555 Featured By Owner Nov 24, 2007
OMG omg omg omg omg omg
Reply
:iconfoxtrot-wolfwhistle:
Foxtrot-wolfwhistle Featured By Owner Nov 23, 2007
Omgomgomg! We need this! XD
Reply
:iconarrioch:
arrioch Featured By Owner Nov 23, 2007  Professional Interface Designer
This is really awesome!! :D
Useful :giggle:
Reply
:iconmistressorchid:
MistressOrchid Featured By Owner Nov 22, 2007
That is too cute!
Reply
:iconfallen-sama:
Fallen-Sama Featured By Owner Nov 22, 2007  Professional Digital Artist
OMG! like totally! :D
Reply
:iconscon-the-freak:
Scon-the-Freak Featured By Owner Nov 22, 2007
I've just seen people do this alone actually. X)
Reply
:iconkhcat:
khcat Featured By Owner Nov 22, 2007
whats zikes?
Reply
:iconarrioch:
arrioch Featured By Owner Nov 23, 2007  Professional Interface Designer
It's a greasemonkey script that, once installed, allow you to use additional emoticons in dAmn chatroom..
Reply
:iconkhcat:
khcat Featured By Owner Nov 23, 2007
oh, that sounds cool
Reply
Add a Comment:
 
×
Download GIF 38 × 19




Details

Submitted on
November 21, 2007
Image Size
2.3 KB
Resolution
38×19
Thumb

Stats

Views
9,023 (8 today)
Favourites
664 (who?)
Comments
65
Downloads
373

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×